Uslovi korišćenja
Ovim opštim uslovima korišćenja usluga Internet prodaje propisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane Alo24 doo, sa sedištem u ul. Bulevar Oslobođenja 172, matični broj 21381071, PIB 110733963, web adresa www.alo24.rs, kontakt e-mail info@alo24.rs (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem On-line prodaja internet prodavnice. Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon) kupovine preko naše prodajne internet stranice www.alo24.rs smatra se prodajom na daljinu. Za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza porudžbine korisnici/kupci se mogu obratiti Korisničkom servisu slanjem mail-a na info@alo24.rs ili pozivom na broj 011/6100300 (ponedeljak – petak 12-14h).
Za korišćenje web stranice www.alo24.rs, primenjuju se ovi Opšti uslovi korišćenja i svi važeći zakoni i pravni propisi. Pristupom i korišćenjem usluga ove stranice smatra se da ste upoznati sa svim uslovima i odnosima, da ste ih pročitali, razumeli, i da ih vašom odlukom o kupovini prihvatate.
Alo24 doo ima pravo izmene Uslova korišćenja u bilo kojem trenutku, uključujući i pravo ukidanja pristupa ovoj stranici bez prethodnog obaveštenja. Ukoliko se ne slažete s našim Uslovima korišćenja ili niste punoletni, molimo Vas da se suzdržite od upotrebe naše internet stranice. Isključujemo odgovornost za bilo kakvu štetu prouzrokovanu korisnicima ili trećim licima usled neinformisanosti o sadržaju Uslova korišćenja i njihovih izmena.
Uslovi korišćenja važe za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Srbije. Isporučujemo usluge i robu i van područja Republike Srbije, no u tom slučaju morate dogovoriti uslove dostavljanja putem ove internet stranice ili na mail adresu info@alo24.rs.
Kupac može postati svaka punoletna i poslovno sposobna osoba koja prihvata naše uslove korišćenja što se potvrđuje porudžbinom artikala. Ugovor u ime i za račun maloletnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a delimično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz saglasnost njihovog zakonskog zastupnika.
Prihvatanje uslova korišćenja kupac potvrđuje prilikom porudžbine artikala putem ovog web shopa.
Sve cene su izražene u dinarima i sadrže PDV.
Postupak kupovine robe putem naše internet prodavnice ima 5 faza:
- upoznavanje sa opštim uslovima poslovanja prodavca, obaveštenjima o osnovnim podacima prodavca, upoznavanje sa pravom na jednostavni raskid ovog ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama kupca, što je sve na dvosmislen i jasan način istaknuto na sajtuprodavca,
- izbor modela i količine robe ubacujem u korisničku korpu,
- provera/upisivanje podataka za dostavu (u slučaju dostave na drugu adresu),
- izbor načina plaćanja,
- provera povratne poruke od Prodavca – potvrda porudžbenice i postupanje u skladu sa sadržajem poruke.
Jedna osoba može da naruči više proizvoda u jednoj transakciji.
Kada kupac obavi sve gore navedene korake, smatra se da je uputio prodavcu porudžbenicu. Nakon prijema porudžbenice prodavac šalje potvrdu na email adresu koju je kupac naznačio prilikom kupovine, time prihvatajući ponudu za zaključenje ugovora. Nakon obrade porudžbine rok isporuke je 1-3 radnih dana. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, obavestiće kupca putem e-maila ili na kontakt telefon da poručeni artikal nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.
Korisnicima stranice strogo je zabranjeno:
- objavljivanje, slanje i razmena sadržaja koji krše postojeće srpske i/ili međunarodne zakone,
- objavljivanje, slanje i razmena sadržaja koji je uvredljiv, vulgaran, preteći, rasistički ili šovinistički te štetan na bilo koji drugi način,
- objavljivanje, slanje i razmena informacija za koje posetioc zna ili pretpostavlja da su lažne, a čije bi korišćenje moglo naneti štetu drugim korisnicima,
- lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime druge pravne ili fizičke osobe,
- objavljivanje, slanje i razmena sadržaja koji su zaštićeni autorskim pravom,
- objavljivanje, slanje i razmena neželjenih sadržaja korisnicima bez njihovog pristanka ili traženja, ili putem obmane,
- svesno objavljivanje, slanje i razmena sadržaja koji sadrži crve, viruse ili slične računarske datoteke ili programe načinjene u svrhu uništavanja ili ograničavanja rada bilo kojeg računarskog softvera i/ili hardvera i telekomunikacione opreme,
- prikupljanje, čuvanje i objavljivanje ličnih podataka drugih posetioca i korisnika portala,
- objavljivanje reklamnih poruka (smatra se da je objavom reklamne poruke izvršena porudžbina sponzorisanog članka i da je lice/firma koja je napisala takvu objavu istu spremna i platiti),
- korišćenje stranica za oglašavanje ili izvođenje bilo kakve komercijalne, verske, političke, ili bilo kog drugog oblika promocije.
Informacije o plaćanju i isporuci
Plaćanje platnim karticama
Porudžbinu možete platiti karticama koje podržavaju plaćanje preko Interneta, a to su: Dina, VISA, MasterCard, DinaCard, Maestro i American Express platne kartice.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Alo24 doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Dina, VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.
Plaćanje preko računa
Porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na naš račun uz odogvarajući poziv na broj. (Svi detalji su navedeni na listu porudžbine). Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem interneta, ukoliko imate internet pristup svom tekućem računu.
Povraćaj sredstava se i u ovom slučaju vrši uplatom na tekući račun kupca.
Cene na sajtu su iskazane u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu.
Isporuka
Isporuka se vrši na našoj adresi (ako ste tako odabrali opciju Lično preuzimanje) ili na Vašoj adresi (ako ste odabrali opciju Isporuka brzom poštom).Isporuku brzom poštom možete očekivati u roku od 2-5 radnih dana (dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju) za bilo koje mesto u Srbiji u kom je moguća dostava. Rok isporuke je promenljiv u zavisnosti od toga da li je naručeni proizvod trenutno dostupan ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika.
Preuzimanje pošiljke
Kuriri City Express kurirske službe pošiljku donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, možete je preuzeti i potpisati dostavnicu.
Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva pokušaja. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Cena dostave
Cena isporuke se kalkuliše u zavisnosti od težine pošiljke i iskazana je kako prilikom poručivanja, tako i u samoj porudžbini.
Isporuka se plaća zajedno sa ostatkom računa.
Politika reklamacija
Kupac može da izjavi reklamaciju na osnovu članova 52., 54., i 81. Zakona o zaštiti potrošača, radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Cene na sajtu www.alo24.rs, iskazane su u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu.
Koristimo sve svoje resurse kako bi artikli na ovom sajtu bili prikazani sa odgovarajućom specifikacijom, fotografijama i cenama. Nažalost, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije o artiklima kao i fotografije artikala na našem sajtu u potpunosti ispravne.
Ukoliko želite da proverite status Vaše reklamacije to možete učiniti putem e-mail adrese info@alo24.rs ili pozivom na broj 011/6100300 (ponedeljak – petak 12-14h).
Shodno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo da raskine ugovor o kupovini na daljinu.
Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je – isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 14 radnih dana od momenta prijema pošiljke.
Reklamaciju možete prijaviti preko kontakt strane ovog sajta. Na ovom linku možete preuzeti obrazac za reklamaciju:
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU
Odustanak od ugovora
Obaveštavamo vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon“), u daljem tekstu: Zakon, kupovina preko naše internet stranice www.alo24.rs smatra se prodajom na daljinu.
PREUZMITE OBRAZAC ZA ODUSTANAK
Zakon za slučaj prodaje na daljinu definiše pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti).
Kod ovakvog vida kupovine, kupac ima pravo da se predomisli, odnosno da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod uručen i to bez navođenja razloga za odustanak (npr. ukoliko se potrošaču ne dopada proizvod, koji objektivno nema nikakve nedostatke), a naša obaveza je da Vam predamo obrazac za odustanak (izjavu o odustanku) koja mora biti svojeručno potpisana.
Prilikom vraćanja proizvoda, troškovi transporta padaju na teret kupca, a Alo24 doo je u obavezi da izvrši povraćaj uplate, koju je primio od potrošača, a najkasnije 14 dana od prijema izjave potrošača, koja proizvodi dejstvo od dana kada nam je poslata na e-mail adresu info@alo24.rs .
Alo24 doo može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća od strane potrošača ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu poslao.
Ukoliko ste se odlučili na odustanak od kupovine u roku od 14 dana, obrazac za odustanak možete poslati na E-mail adresu: info@alo24.rs ili pozivom na broj 0116100300 (ponedeljak – petak 12-14h).
Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni račun. Po prijemu utvrđuje se da li je uređaj oštećen kao i njegova ispravnost. Ukoliko se utvrdi da je uređaj neispravan ili oštećen krivicom kupca, usled neadekvatnog rukovanja, odbija se povraćaj novca, a troškove vraćanja snosi kupac.
U slučaju prodaje na daljinu prodavac je dužan da u pisanoj formi kupcu dostavi:
- Obrazac za odustanak
- Obaveštenje o prodavcu, pravu potrošača na odustanak od ugovora i dužnosti prodavca i kupca u slučaju realizacije prava na odustanak
- Primerak ugovora o prodaji (Računa) potpisanog od strane prodavca.
Navedena dokumentaciju kupac može koristiti skidanjem sa ove internet stranice.
Više informacija o pravima i obavezama kupca i prodavca prilikom prodaje na daljinu možete pročitati u Zakonu o zaštiti potrošača.
OBAVEŠTENJE O OBAVEZI U UČESTVOVANJU VANSUDSKOG REŠAVANJA POTROŠAČKIH SPOROVA
Obaveštava Potrošače da smo kao prodavci prema Zakonu o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021) obavezni da učestvujemo u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ukoliko Potrošač podnese predlog za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora neposredno, preko pošte ili elektronskim putem Ministarstvu nadležnom za poslove zaštite potrošača.
Nakon prijema predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora, Ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača ga prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način, imajući u vidu predlog potrošača (npr. vođenje postupka elektronskim putem, izbor tela najbližeg boravištu potrošača i sl.).
Saobraznost
Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, saglasno čl. 50. Zakona o zaštiti potrošača kao i da odgovara za nesaobraznost isporučene robe.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Alo24 doo prihvata obavezu da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 10 dana od prijema reklamacije, odgovori kupcu sa obrazloženjem odluke i predlogom rešavanja.
Ukoliko je u pitanju proizvod koji:
- Po sadržini, kvalitetu i svrsi odgovara opisu prodavca
- Po sadržini, kvalitetu i svrsi odgovara opisu koje je dalo treće lice u ime prodavca
- Poseduje potrebna svojstva po zahtevu kupca
- Poseduje svojstva potrebna za korišćenje uređaja iste vrste
Tada je usluga saobrazna ugovorenoj i u tom slučaju zakonska odgovornost Alo24 doo ne postoji.
Otklanjane nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), kupac je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju, samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu. Pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu, koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Brojevi telefona i adrese svih ovlašćenih servisa možete pronaći u okviru segmenta Prava potrošača.